poniedziałek, 11 stycznia 2021

No i mamy kolejny rok

 Dawno mnie nie było w Bawełnianym Zakątku, no cóż taki dziwny, pokopany rok, ale nic o koronawirusie nie będzie. Przez większość roku nic nie szyłam, ale ostatnio troszkę czasu znalazłam. Chyba jestem monotematyczna, bo znowu uszyłam poduszki. A do poduszek trochę świątecznych migawek.



                                                   Wzór klasyczny, kolory świąteczne.




                                                                     Tył z koszuli.



Poduszka z jeleniem uszyta kilka lat temu, misiek to poducha kupna. 


Pikowanie, lewa strona poduchy.




Choinki uszyte w grudniu. z dwóch koszuli.






                                                   Rybki do wędki dla mojego bratanka.


Świąteczne woreczki.


Na koniec lniane poduchy, również koszulowe.








Szczęśliwego Roku 2021

Tymczasem 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz